Salo

Hejsan! Jag kom just från shoppingen i Salo. Köpte bara två toppar från JC röd och rosa, en Bridget Jones film
lite godis, en ny brunkräm och hårspray. Visste ni att Schwarzkopf hårspray Got2b glued e bäst?
Iallafall enligt mej.
Vi hann inte shoppa så mycket eftersom Zake, syrrans son hela tiden sprang omkring så vi hann inte.
Påvägen hem satt han och sjöng blinka lilla stjärna där. Söt unge.

Imorgon ska jag till Niclas och förhoppningsvis sa vi få en råkopia klar!
Börjar få sån stress av det!

Jag har sån huvudvärk så jag skriver nog inte mera idag.
Pussar och bamsekramar!

Kommentarer
Postat av: eeemmalinnea

sv ; ojdå, det visste jag inte. eller inte om att man kan få missfall :o

va bra att du mår bra :)

2009-11-22 @ 19:03:27
URL: http://eeemmalinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0