Onödiga rubrik!

Hejsan!
Skulle ha skrivit direkt jag kom hem, men min käre bror håller på att renovera min trista Blogg
Så jag skriver på ett skrivprogram och skickar det till han eftersom jag inte får logga in.
Nog om sånt här!
Hejsan!
Skulle ha skrivit direkt jag kom hem, men min käre bror håller på att renovera min trista Blogg
Så jag skriver på ett skrivprogram och skickar det till han eftersom jag inte får logga in.
Nog om sånt här!
Idag var jag till Niklas, och sjöng in en demo till mitt lilla slutarbete. Och det lät riktigt bra! Det är väldigt sällan jag är nöjd med något jag har gjort, så suprise!
Och det är så kul. Blir alltid på så gott humör när jag får sjunga och mixa ( eller han gör jag säger)
Hade världens hemskaste och jobbigaste gymnastik timme idag! Världens bästa Jag var död efter 3 minuter, kommer nog inte kunna kravla mej upp ur sängen imorgon. (Btw måste jag börja gåoch Sova tidigare)
På tal om gymnastik, så när jag och Siiri gick in till bollhallen idag så kom jag på: Jag gör aldrig läxor hemma.
Jag gör allt i skolan eller 5 min före lektionen börjar. Får fan ta och skärpa mej om jag ska slippa in till Finlands bästa kockskola! Så nu ligger dom där förbannade finska böckerna på sängen. Och JA, jag kan inte finska fast jag bor i Finland, hur går det till? Hmm. Gissa!
Det är 4 saker som gör men riktigt glad och varm just nu:
1. Skall fara på New Moon på torsdag.
2. Håller på att få slutarbetet avklarat.
3. Att jag äntligen vet vad jag skall göra efter 9an
4. *HEMLIGT*
Puss och kram förhoppningsvis får min bror bloggen klar ikväll!
Pusshej!
P.s  K och D på mitt tangentbord är lite tröga så ibland får ni lista ut vad som står i texten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0