Måste få skriva av mej

Hejsan!

Jag måste bara få skriva av mej. Jag börjar få panik om vart ja ska söka efter 9an.
Jag har funderat på kock eller närvårdare.
Men jag vet att om jag skulle välja kock skulle jag trivas jäävligt bra.
Men då kommer vi till problemet. Vilken kockskola? Svar: Åland = långhärifrån.
Och där började problemet.
Jag skulle väldigt gärna flytta dit för jag skulle få egen lägenhet och allt, men så är det ju det här me alla kompisar.
Vill jag lämna dom? För en skola? Vill jag lämna Tenala, som jag är uppväxt i? Alla underbara mänskor som finns här. Men sen, måste jag välja skola efter var mina vänner finns? Nej, men jag vill ju inte heller mista dom.
Men nya vänner får man alltid. Men, ååh jag vet inte.

Egen lägenhet frästar ju jäävligt mycket. Men det frästar inte att lämna vännerna.

Tänk om ja inte blir bekant me dom? Sitter jag ensam i min lägenhet 24/7 i 3 år och sen när/om jag kommer tillbaka så har jag inte kvar alla kkompisar för endel har kanske flyttat osv.

Men jag vet oxå att ungefär hälften från klassen far till Hesa efter 9an, men vadå? det är inte dom jag umgås med på fritiden, det är alla underbara Tenala mänskor.

Suck nu blir jag depprimerad, ska ta en tobak..


Kommentarer
Postat av: evelinaerikssn §

jag kom nyss hem från akuten :(

2009-11-18 @ 15:36:02
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0