Lördag och solen skiner!

God dag kära bloggläsare! (som blir allt fler och fler :D)

Som sakt skulle jag fara på New Moon idag. Men icke sa nicke.
Det blir imorgon istället. Orsaken varför vi inte for var för att vi försöker få någon att köra oss till Helsingfors
istället för att ta tåg eftersom det kan va ganska dyrt, tyckte Betti.

Såg som sakt på Liftare och The day of the dead igår. Jag säger bara det Liftaren var jätte bra! Jag som sällan skriker satt och skrek. Men The day of the dead, var ett skämt, orkade inte se hela ens.
Sen for vi ner till Tenala City och besökte Vicis 18-års fest!
När vi skulle fara därifrån måste vi leda hem min kompis asfulla pojkvän, eftersom han SKULLE köra sin mopo hem.
Så vi gick igenom lite skog och sånt, dagens motion blev det! Sen kom Bines mamma efter oss och körde hem oss:)

Vaknade kl 12 åt morgonmål, noppade ögonbryna och nu sitter jag här, skall fara i duschen.
Och sen ska jag fara till syrran och hjälpa laga sallader och mat till henns tjejkväll.
Och så får jag ju förståss träffa världens sötaste bebis, Zakarias<3
Zakarias älskar mosters gitarrer.


Drömde världens knäppaste och underbaraste dröm inatt!
Jag drömde att jag var i Helsingfors på New Moon med Robert Pattison!
Huuy huuy säger jag bara! Vad drömde ni inatt?

Nu skall jag fara och duscha sedan köra iväg med min homosexuella Nils-Bertil ( min scooter)
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0