kl är 00:01

Hejsansvejsan!

Eftersom jag hade planer på att fara på bio idag och hade räknat ut att hela dagen skulle gå för det.
Har jag inte gjort ett skit idag! Åkt runt i lilla lilla Ekenäs. Tråkigt värre.
Många skratt i den där bilen må jag säga, men jag har inte varit på humör idag. Whats the problem?

För några inlägg sedan skrev jag att jag var stressad över mitt slutarbete, och jo fan det är jag!
Men jag gick inte in på några detaljer så kan ta det nu.
Har alltså skrivit två engelska sånger, och ska spela in dem hos min syrras pappa ( ja vi är halvsyskon)
Spännande värre! Men det tycks ta sååån tiiiid, och tid har jag inte mycket av nu, så får se om jag hinner bli klar annars vet jag inte vad jag gör. Ni kan få ett smakprov av själva texten. Jag är tydligen på seneröst humör just nu.

I´m unbreakable with you,  I know that you will catch me When I'm falling down.
I´m safe with you,  your smile is like heaven, Your face is like the sun
You are like a star, so far away, but still so near to me
It´s so unreal, That is true that you are mine.


Imorgon så ska vi fara på New Moon. Jag har lääängtat såååå!
Jag bara älskar böckerna. Har läst alla två ggr och ska ta och börja om på nytt med dem igen.


På tal om ingenting, jag har ännu inte lämnat bort Åland som alternativ efter 9an, konstigt.
Alla som känner mej vet att jag byter hela tiden. Jag har velat bli polis, bartender, merkonom, socinom, läkare, advokat, psykolok, ambulansförare och mycket mycket mer.
Men kock har alltid funnits i tankarna ända sen jag var 7-år men jag har alltid tänkt " int vill jag laga mat hela livet". Vem säger att jag måst det? Och jag har aldrig tänkt på att jag trivs i köket och jag vet att jag skulle trivas som kock. Så jag ger det en chans.
Nu är jag så trött att jag måste sluta före jag skriver något riktigt pinsamt!

God natt alla härliga bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: josefin

hoppas att låtarna går bra att spela in! kanske får ett youyube klipp på det sen ;)?

2009-11-22 @ 01:46:22
URL: http://josterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0