Jävla rubrik

Go kväll !

Mina vänner tycker att jag uppdaterar mej mest på Facebook, ska man ta det som en komplimang?
Hahah det gör jag, borde uppdatera mej lika bra här så borde det gå bra:)

Min telefon vill inte ta emot samtal-.- eller jo den tar emot samtal men jag hör ingenting, men det gör den som ringer. Konstigt? Tror jag aldrig haft en telefon som INTe har stärvat.
Skulle vara skönt å ha en sån.

Jag är arg jag missade Axxell dagen idag:( Vittu säger jag ändå.
Och jag som inte har en aning om vilken skola jag skall söka till efter 9an!

Idag har jag lagat plättar, myst framför teven, tittat på så där 3-4 filmer? Boooring. Och sen så kom min räddare i nöden och köpte tobak till mej så nu har jag igen. TACK!<3
Får inte fara till skolan imorgon, kul. Vad ska vi hitta på imorgon då?
Blir väl att se på film som dom andra dagarna. Yei

Vill fara på 2012, den värkar så jäkla bra:D
Och sen kan jag förståss inte vänta tills New moon kommer på bio!
Skall fara till Helsingfors och se den med Betti, och kanse hennes mamma ( min gudmor kommer med?)
Det återstår att se.

Jag blev ju sjuk på söndagen när jag var till Helsingfors med betti, och hennes mamma, och samma kväll blev jag sjuk i bilen påväg hem. Och hon fyller snart så hon tyckte att hon skulle skjuta mej om jag så sku ligga på dödsbädden om hon blir smittad. Så, auch.

Nu ska jag gå och göra något trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0