I´m sorry!

Förlåt för en dålig uppdatering. Som sagt har min bror fixat bloggen, så har inte kunnat smita in så ofta.

Idag när jag skulle gå upp till taxin så ramlade jag på det blöta gräset och tror ni inte det blev världens fläck mitt på byxorna? Nåja, jag sprang tillbaka till huse slet åt mig ett par byxor ( taxin skulle komma om 4min) och sprang som en galen gris upp till vägen, jag hann!

I skolan hade vi geografi. Blä, ska visa en bild på min väääldigt sociala klass. Det så det brukar vara kl halv 9 på morgonen. Här är dom iallafall. som sagt är vi bara flickor, men alla är inte där.



Slutade tidigare från skolan för höll på att få ett migrän anfall så direkt jag kom hem lade jag mej i sängen och vaknade för kanske 30 min sen?
Iallafall så skall jag gå och äta nu. Pusshej<3
Här är en bild från idag före skolan

Kommentarer
Postat av: Empuuuboiiii

cha chaaa

2009-11-24 @ 16:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0