Godmorgon världen

Godmorgon!
Vaknade 9.45, exakt samma tid jag har vaknat resten av veckans alla dagar!
De något mystiskt på G.
Har just ätit en pizza som jag nästan direkt slängde i roskisen, fy faaan.
Och så har jag tittat på Twilight igen! Hehe, beroendeframkallande? Nää.

Jag har bestämt mej, imorgon SKA jag till skolan och det en sak som är säker! Jag kan bara föreställa mej hur mycket jag har att ta igen. VITTU.

Tror jag tänker fara och sova till mammas lägenhet imorgon, ibland är det skönt att bara vara för sig själv.
Fast varje gång jag har tänkt så har jag cyklat iväg till en kompis. Heh.

Men nu ska ska jag ta mej en tobak:)
Shaa bitches<3               Tenhola is beautiful<3

Kommentarer
Postat av: evelinaerikssn §

allt bra? :)

2009-11-18 @ 12:02:10
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt är bra med mej jo, hur är det med dig?:)

2009-11-18 @ 12:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0