Go kväll!

Hej hej!
jag skriver ett till inlägg och försöker ignorera huvudvärken.
Har varit inne på Zoovillage.com och beställt en väska och ett par trosor.
Ska sätta in bild på dem. Eller vi får hoppas att jag har beställt. Att jag lyckades, fattade nada fast Emil hjälpte mej. IQ test 3000.
Borde jag bli förvånad över att de säljer Henri Lloyd strumpor för 15€?

Här kommer bilder på väskan och trosorna. Väskan är lite annorlunda men jag diggar den:D



Vet ni vad jag längar efter?
Att få flytta hemmifrån. Inte för att det är något fel här hemma men. Jag vill ta hand om mej själv, och bevisa att jag inte är deras lilla 7-åriga gullunge.
Längtar såå tills jag slutar 9an. Men kommer gråta så in i helvete. 9 år och 9 (10) flickor, vi är fan systrar.
Är det faktist här det gamla livet tar slut och det nya börjar?
Nya vänner, ny skola och kanske ny miljö?
Och alla säger vi får inte tappa kontakten, vi måste höra av oss, jag kommer och hälsar på
Förlåt men, hur många gör det sen? Kanske en tid, men i några år?
Näe, det kommer inte att fungera, kanske för några. Har hört det själv men nej, det fungera som sagt inte.
Härre gud sånt skit jag skriver, är det sånt här ni vill läsa? Vad vill ni läsa om?

Puss och kram skall gå och mysa under täcket med en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0