Fredag!

Hej!
Jag beklagar väääärkligen att jag inte puplicera något igår, men kom hem 22.30 eftersom jag var på 2012.
Sen skrev jag fast jag var skit trött vääärldens längsa inlägg. Å fan i helvete om inte datorn stänger av sej, samma sekund som ja trycker på " spara och puplicera".
Sen orkade jag tyvärr inte skriva ett nytt.

Idag har jag varit i skolan, suprise, och dunderbara Siiri fyllde år, alla säger grattis? hah;)
Efter skolan bjöd hon hela "STORA" klassen på Koti pizza, väldigt snällt. Skulle inte vilja vara den pappan som betala det.. Höhö

Har skickat ett meil till förhoppningsvis min framtida skola. Har disskuterat lite med rektorn och undrade om han kunde skicka en broshyr om skolan, eftersom jag inte hittat något.
Men det var ju inte så konstigt eftersom dom inte gett ut dom ännu! Skickligt Miri skickligt.

Ska ha filmkväll med några kompisar idag har hyrt " Liftaren " och " Day of the Death" eller var det Day of the dead? haha kommer ej ihåg! Har ni sett någon av dem? Vad tyckte Ni?:)

Jag är jäätte duktigt för jag städade rummet idag!:D
Nu ska jag fortsätta nörda på facebook;)
Hejsvejs<3

Btw! Vet någon vad den där sången som spelas på radion heter, dom sjunger någo take a gun, count to 3.
Meddela om ni vet vilken de e..

Kommentarer
Postat av: eeemmalinnea

jätte söt blogg du har :) ♥

2009-11-20 @ 21:26:11
URL: http://eeemmalinnea.devote.se
Postat av: josefin

hoppas att filmen var bra!

2009-11-21 @ 03:57:22
URL: http://josterholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

KISSIES NUMMER!!



0760611943

2009-11-21 @ 11:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0