första inlägget på nya bloggen.

Okej det var på tiden att jag börjar med en NY blogg.
Eftersom den aldri ville skriva nya inlägg, och till sist glömde jag bort lösenordet.
Duktigt? Javisst!

Jag sitter hemma och är sjuk, hatar att sitta nerbäddad i en säng 24/ 7 eftersom man bara kan tänka då!
Grubbel grubbel. Och just nu har jag ingen aning om vad jag ska göra med det ena och det andra.
Mänskor kanske börjar undra, men jag orkar inte med sånt, jag gör som mitt hjärta säger och det får var och en ta och acceptera.
piercingen är inte kvar..:(


Bara en bild.

Igår var jag till Helsingfors och shoppa.
Köpa en bara en ylletröja från Gina.
Sen köpte min gudmor, en väska,en hårinpacknings kräm och ett nagellack.
Snällaste gudmor ever!:)

Tappade lite bort mej i sello när jag gick omkring, eftersom jag inte orkade vara 2 timmar inne i Gina, fråga inte,
betti är galen i den butiken.
Påvägen hem blev jag sjuk, som ni kunde läsa där uppe.
Nu ska jag setta på en film och dricka te, MYS<3

Tjau<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0