förbannade rubrik!

Hejsvejs again!
Kan aldrig hålla mej från att skriva lite här.
Har just laga lite smaskiga plättar. Och eftersom grädden var slut så tänkte jag att jag skulle ta lite vaniljsås istället
och det stod " vispbar vaniljsås" Och jag vispa den men den ändrade inte sej ett dugg, vad är grejen då med vispbar vaniljsås?  Anyway så unnar jag mej ett glas med Cocis, eftersom jag tänker laga finska läxan ( som fortfarande ligger på sängen orörd) men, jag borde inte dricka det eftersom jag hade 6 (!!!!) hål i tänderna när jag var till tandläkare ( nä veterinären) så att så. Inge mera cocis för mej sa hon. Och jag som var/är beroende av det..
Autch men jag har faktist minska, förrut drack jag 3-9 burkar/flaskor i veckan nu blir de typ en flaska i veckan, duktiga jag! Ojojoj vad intressant.
Nej vettni nu börjar jag bli aaallt för hyperaktiv. Ska passa på å laga den där läxan då...
Jag bjuder på denna bild. Miri, Palle, Cia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0