förbannad och ont i magen

Okej, i hur många inlägg har jag jåmat/ talat om New Moon och hur mycket jag har längat efter den?
Men det tycks nog vara så jävla svårt och hålla det man säger och bara fara på den där jävla bion!
Jag vill fara på den idag. Kanske den går i Karis eller Hangö?
Ska checka det.

Så vad ska man göra idag? När ännu en dag som e planerad kraschar?!
Vittu ändå, bra start på dagen!
Orkar tyvärr inte sätta hit en New moon bild som jag planerade..

Det här tycks bara bli ett jåmande inlägg så jag ska nog sluta nu.
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: eeemmalinnea

sv; tack sötnos :) allt bra med dig?

2009-11-22 @ 11:47:08
URL: http://eeemmalinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0